loading...
روانشناسی و مشاوره آنلاین
خجسته بازدید : 3 پنجشنبه 07 تیر 1403 نظرات (0)

جراحی واژن یا واژینوپلاستی عملکردهای زیادی دارد: می تواند ظاهر واژن را بهبود بخشد، ناراحتی را تسکین دهد، به بهداشت مناسب کمک کند، رضایت جنسی را افزایش دهد و اعتماد به نفس را افزایش دهد. این روش ممکن است برای اصلاح مشکلات داخلی یا خارجی انجام شود. واژینوپلاستی داخلی عضلات واژن را که در اثر افزایش سن یا زایمان شل شده‌اند سفت می‌کند، در حالی که واژینوپلاستی خارجی لب‌های واژن (لابیا مینور) را برای برداشتن پوست اضافی و ایجاد تعادل در اندازه کوتاه می‌کند. جراحی جوانسازی واژن با سفت کردن و تقویت واژن و کف لگن و همچنین انجام هرگونه تنظیمات زیبایی دلخواه، ظاهر و عملکرد جوانی را به واژن بازمی گرداند. مشکلات دیگری مانند بیرون زدگی فتق یا کلاهک کلیتورال را می توان در این زمان اصلاح کرد. برش ها تا حد امکان به صورت نامحسوس قرار می گیرند و از بخیه های حل کننده برای به حداقل رساندن اسکارهای بعد از عمل استفاده می شود.

واحد جراحی واژینال لابیال پلاستی VLP®

این تنها واحد جراحی در نوع خود در جهان است. در اینجا واژینوپلاستی، لابیاپلاستی، بازسازی یا اصلاح پرده بکارت و بازسازی کامل عملکردی واژن و لگن را می توان همراه با سایر روش های زیبایی انجام داد.

این جنبه از تمرین ما بسیار هیجان انگیز است. جراحی واژینال لابیال پلاستی، عملکردهای زیادی دارد: می‌تواند ظاهر داخل واژن را بهبود بخشد، ناراحتی را تسکین دهد، به بهداشت مناسب کمک کند، رضایت جنسی را افزایش دهد و اعتماد به نفس را افزایش دهد. روش VLP ممکن است برای اصلاح مشکلات داخلی یا خارجی انجام شود. واژینوپلاستی داخلی عضلات واژن را که در اثر افزایش سن یا زایمان شل شده‌اند سفت می‌کند، در حالی که واژینوپلاستی خارجی لب‌های واژن (لابیا مینور) را برای برداشتن پوست اضافی و ایجاد تعادل در اندازه کوتاه می‌کند. بازسازی و برداشتن پرده بکارت نیز قابل انجام است. جراحی جوانسازی واژن با سفت کردن و تقویت واژن و کف لگن و همچنین انجام هرگونه تنظیمات زیبایی دلخواه، ظاهر و عملکرد جوانی را به واژن بازمی گرداند. همه اینها منجر به افزایش میل جنسی می شود. سایر مشکلات مانند رکتوسل یا مشکلات گردن مثانه یا بزرگ شدن هود کلیتورال نیز قابل اصلاح هستند. بی اختیاری استرسی را نیز می توان برطرف کرد. برش‌ها تا حد امکان نامحسوس قرار می‌گیرند و از بخیه‌های حل شونده برای به حداقل رساندن جای زخم بعد از عمل استفاده می‌شود. هر زنی با هر سن یا وضعیت هورمونی اش می تواند عالی به نظر برسد، احساس خوبی داشته باشد و زندگی جنسی عالی با اعتماد به نفس و رضایت داشته باشد. این روش‌های Vaginal Labial Plasty® را می‌توان تحت آرام‌بخشی یا بیهوشی عمومی بسته به ترجیح بیمار و میزان مشکل انجام داد. یکی یا هر دو جراح برتر این جراحی را انجام می دهند. اگر مشکل عمدتاً جنبه زیبایی داشته باشد توسط دکتر هلن کولن یکی از جراحان برتر پلاستیک در ایالات متحده آمریکا که 30 سال تجربه در جراحی پلاستیک دارد و در تمام این سال ها این جراحی را انجام می دهد، انجام و اصلاح می شود. به عنوان یکی از اولین جراحان پلاستیک زن در این کشور، بسیاری از مشکلات واژن به او ارجاع داده شد، زیرا زنان احساس راحتی بیشتری در بحث این مشکلات با یک پزشک زن داشتند. تجربه او بسیار زیاد است. اغلب این جراحی با سایر روش های جراحی پلاستیک ترکیب می شود تا بیمار نه تنها ظاهر بهتری داشته باشد بلکه عملکرد جنسی او نیز بسیار بهبود یابد.

اگر مشکل واژن عملکردی و پیچیده‌تر است و نیاز به بازسازی دیواره‌های واژن دارد، یکی از متخصصان زنان و زایمان به این تلاش می‌پیوندد. بنابراین، هر دو مشکل عملکردی و زیبایی را می توان همزمان در حریم خصوصی و ایمنی بهترین واحد جراحی مطب توسط دو جراح برتر برطرف کرد. هر دو پزشک طیف وسیعی از مشکلات زنانه را که ممکن است ناشی از زایمان های متعدد، افزایش سن و یائسگی باشد، درک می کنند. آنها خجالت ناشی از بی اختیاری استرسی یا مشکلات یبوست را زمانی که دیواره واژن و رکتوم ضعیف است درک می کنند. درمان‌های هورمونی نیز توضیح داده می‌شوند و سعی می‌کنند تمام سردرگمی‌هایی را که تا به امروز وجود دارد، برطرف کنند.

به طور خلاصه، دو پزشک برتر در تخصص‌های همسایه گرد هم آمدند تا به سلامت جسمی و جنسی زنان در هر سنی بپردازند و راه را برای مراقبت جامع زنانه که منجر به یک زندگی بسیار پربار، سالم، جوان و رضایت‌بخش می‌شود، هدایت کنند. با ما تماس بگیرید و سفر خود را به جایی که هرگز فکرش را نمی کردید آغاز کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کلینیک روانپزشکی و رواننشاسی ویان مشاوره کودک نوجوان،مشاوره ازدواج و ..... درمان انواع اختلالات روانی مطب سعادت آباد تهران، سعادت آباد ضلع جنوب میدان کاج خ ۱۱شرقی یا مقدس پلاک ۳ واحد ۳۰۲ طبقه سوم  گروه کودک ۰۹۰۳۶۵۶۵۹۱۰-۰۲۱-۸۶۱۲۷۴۴۶-۰۲۱-۸۶۱۲۷۴۸۷  بزرگسال ۰۹۳۳۰۶۲۰۹۱۱-۰۹۳۳۰۶۲۰۵۱۹  مطب 22385718-26765933 (021)  مطب میرداماد تهران،میرداماد، میدان مادر، خیایان سنجابی، کوچه یکم، پلاک ۸، واحد هفده طبقه دوم  شماره تماس ۰۹۰۲۲۳۲۶۰۸۰-02122904886-021۲۲۹۰۴۸۸۷  مطب علامه تهران، علامه جنوبی، خیابان چهلم مرکزی، پلاک ۸، طبقه سوم  مطب علامه اطفال 021-86127487-021-86127446  مطب علامه بزرگسال 021-88572103-021-88583147
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 152
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 349
  • بازدید سال : 4,986
  • بازدید کلی : 11,001