loading...
روانشناسی و مشاوره آنلاین
خجسته بازدید : 48 چهارشنبه 23 شهریور 1401 نظرات (0)

جستجوی روانشناس می تواند به اندازه یک مراجعه حضوری تاثیر گذار باشد. اگر به دنبال یک روانشناس در تهران هستید و به دلایل مختلف از جمله عدم آشنایی با مشاوره حضوری، بیماری های جسمی، بیماری مزمن، بعد مسافت و … امکان مراجعه به مراکز روانشناسی را ندارید، می توانید از جستجوی روانشناس به صورت آنلاین استفاده کنید.

بسیاری از روانشناسان برای رفاه بیشتر و راحتی مراجعان خود، پلتفرم هایی را در این خصوص فراهم آورده اند. با این شیوه می توانید بسیار راحت و در اکثر ساعات از جستجوی یک دکتر روانشناس در تهران بهره مند شد. با جستجوی آنلاینن بسیار سریع و سهل وب سایت های رسمی روانشناسان در دسترس شما هستند.

 از طرفی دیگر به دلیل این که در سایت روانشناس امکان آشنایی کامل با درمانگر فراهم می شود، بسیاری از افراد جامعه ترجیح می دهند از وب سایت های شخصی روانشناس استفاده نمایند.

در اکثر موارد گرانترین روانشناس تهران به معنی بهترین روانشناس نیست. از سوی دیگر برخی افراد ممکن است روانشناس رایگان را جستجو کنید. چراکه امکان مراجعه و پرداخت هزینه روانشناس را ندارد. در این شرایط استفاده از سیستم پاسخ گویی یا پرسش و پاسخ در سایت امکان پذیر است. نوشتن سوال می تواند در افزایش خود آگاهی افراد نیز موثر باشد. برخی مزیت های این شیوه شامل:

  • امکان دریافت پاسخ در حداقل زمان
  • صرفه جویی در زمان
  • دسترسی آسان
  • ناشناس بودن
  • شیوه های ارتباطی متنوع
  • امکان دسترسی به روانشناسان بیشتر

از دیگر متخصصان سوال کنید.

تا اینجا با مشخصات بهترین دکتر روانشناس تهران آشنا شدید. نحوه یافتن و دسترسی به یک متخصص با این مشخصات نیز مهم است. یکی از اصلی ترین روش ها، این است که از دیگر متخصصانی که به آنها اعتماد دارید، بخواهید تا به شما در شناسایی یک متخصص روانشناسی زبده و معتبر یاری کنند. برای مثال می توانید از یک متخصص معتمد بخواهید تا یک دکتر روانشناس را به شما معرفی کند.

معمولا متخصصان با یکدیگر همکاری خوبی دارند و ممکن است افراد را به دیگر همکاران خود ارجاع دهند. سایر فعالان حوزه سلامت در مراکز درمانی نیز می توانند به شما در شناسایی روانشناسان زبده و با تجربه کمک نمایند.

از تجربیات دوستان و اعضای خانواده استفاده کنید.

وقتی به دنبال یک دکتر روانشناس در تهران هستید گزینه های شما برای انتخاب زیاد است. می توانید از دوستان و اعضای خانواده خود در این خصوص سوال بپرسید. ممکن است آن ها تجربه استفاده از خدمات مشاوره ای و درمانی روانشناسی را داشته باشند. درنتیجه می توانند به شما در شناسایی و انتخاب یک روانشناس خوب کمک کنند.

یک دوست روانشناس

اگر به دنبال بهترین روانشناس در تهران هستید، می توانید از دوستان روانشناس خود کمک بگیرید. ارجاع دادن به یک روانشناس دیگر میان روانشناسان بسیار رایج است. دوست شما درک می کند که گفتگو با روانشناس آشنا راحت نیست. بنابراین اگر دوست روانشناس دارید، می توانید از او بخواهید که یک دکتر روانشناس در تهران که با تجربه و ماهر است، را به شما معرفی کند.

از روانشناسان محل کار یا تحصیل خود کمک بگیرید

شما به دنبال یک دکتر روانشناس در تهران هستید. پس در این خصوص از روانشناسان همکار سازمان یا محل کارتان پرس و جو کنید. اغلب سازمان ها و ادارات از یک یا چند روانشناس برای کمک به کارمندان و نیروی انسانی استفاده می کنند. چراکه رضایت نیروی انسانی از محل کار و رفع مشکلات آنان، می تواند تاثیر بسیار زیادی در کارایی آنان داشته باشد.

ممکن است شما به دنبال یک روانشناس خوب در شمال تهران باشید. در این شرایط دامنه جستجوی شما مشخص تر خواهد بود. سعی کنید محل کار یا زندگی شما به روانشناس نزدیک باشد. اگر دانشجو هستید می توانید از مشاوران حاضر در دانشگاه برای ارجاع استفاده کنید.

دکتر روانشناس در تهران / کتاب ها و مقالات علمی

بسیاری از روانشناسان در وب سایت های شخصی خود مطالب و مقالات متعددی منتشر می کنند. با مطالعه این موارد می توانید نسبت به روانشناس اطلاعات جامعی کسب کنید.

مراجعه به وب سایت شخصی یک دکتر روانشناس می تواند کمک بزرگی برای شناخت او باشد. شما می تواند با مطالعه کتاب های یک روانشناس نیز اطلاعات مفیدی به دست آورید. همچنین می توانید نظرات مراجعین متعدد را نیز بررسی کنید. با اینکار به معیارهای شناسایی بهترین دکتر روانشناس تهران دست میابید.

روانشناس شما را قضاوت نمی کند!

تا اینجا به نکاتی در خصوص مشخصات بهترین دکتر روانشناس در تهران پرداختیم. همچنین شما را با راه هایی برای یافتن دکتر روانشناس آشنا نمودیم. حال وقت آن رسیده است که تصمیم شما را برای مراجعه به روانشناس محکم تر نماییم. با کنار گذاشتن تردید ها به روانشناس مراجعه نموده و یک زندگی لذت بخش و با آرامش را تجربه کنید.

اصلی ترین نگرانی افراد که مانع مراجعه آن­ها به روانشناس می شود، نگرانی از قضاوت شدن است. قبل از مراجعه به دکتر روانشناس تهران بدانید که یک روانشناس هرگز شما را قضاوت نمی کند.

روانشناس درمانگری است که به شناسایی مشکلات پرداخته و درمان را ارائه می کند. او فرد متخصصی است که برای این کار دوره دیده است. روزانه تعداد زیادی از افراد با مراجعه به روانشناسان به حل مشکلات خود می پردازند. آنها هیچ وقت مورد قضاوت قرار نمی گیرند. بنابراین با این نگرانی ها، خود را از درمان و سلامت محروم نکنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کلینیک روانپزشکی و رواننشاسی ویان مشاوره کودک نوجوان،مشاوره ازدواج و ..... درمان انواع اختلالات روانی مطب سعادت آباد تهران، سعادت آباد ضلع جنوب میدان کاج خ ۱۱شرقی یا مقدس پلاک ۳ واحد ۳۰۲ طبقه سوم  گروه کودک ۰۹۰۳۶۵۶۵۹۱۰-۰۲۱-۸۶۱۲۷۴۴۶-۰۲۱-۸۶۱۲۷۴۸۷  بزرگسال ۰۹۳۳۰۶۲۰۹۱۱-۰۹۳۳۰۶۲۰۵۱۹  مطب 22385718-26765933 (021)  مطب میرداماد تهران،میرداماد، میدان مادر، خیایان سنجابی، کوچه یکم، پلاک ۸، واحد هفده طبقه دوم  شماره تماس ۰۹۰۲۲۳۲۶۰۸۰-02122904886-021۲۲۹۰۴۸۸۷  مطب علامه تهران، علامه جنوبی، خیابان چهلم مرکزی، پلاک ۸، طبقه سوم  مطب علامه اطفال 021-86127487-021-86127446  مطب علامه بزرگسال 021-88572103-021-88583147
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 152
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 336
  • بازدید سال : 4,973
  • بازدید کلی : 10,988